22 Temmuz 2011 Cuma

KULLANDIĞIM MAKYAJ MALZEMELERİ

Merhaba; çoook çok uzun zamandır blogları takip ediyordum ama kendi bloğumla pek ilgilenmiyordum açıkçası. En son diyetimi anlatırken kalmışım. Biraz daha kilo verdim ve su an 64.5-65 kilo civarındayım. Şimdi bu kilomu korumaya çalışıyorum.
Ben aslında makyaj yapmaya ve yeni ürünler denemeye çok meraklıyım bugün size makyaj çantamda bulunan ve severek kullandığım ürünleri tanıtmak istedim.
1-Fondoten:MAYBELLİNE DREAM MATTE MOUSSE 021 NUDE
2-Pudra: DEBORAH-29 Numara
3-Pudra: FLORMAR TERRACOTTA POWDER 20 Numara
4-Göz Altı Kapatıcısı: MAYBELLİNE DREAM MOUSSECONCEALER 01 NUDE BEIGE
5-Allık:FLORMAR TERRACOTTA BLUSH-ON 46 Numara
6-Aydınlatıcı: FLORMAR MATTE TERRACOTTA EYE SHADOW M108 Numara
7-Pudra ve Allık Fırçaları: AVON
8-Kalemtraş:METİC
9-Dudak Kalemi: FLORMAR 203 Numara
10-Ruj: AVON-RUBY IN GOLD
11-Kaş Kalemi:GOLDEN ROSE 103 Numara
12-Göz Kalemi Siyah: FLORMAR 101 Numara
13-Göz Kalemi Turkuaz:ALIX AVIEN 303 Numara
14-Eyeliner: EMILY 101 Numara
15-Maskara: MAYBELLINE THE FALSIES VOLUM EXPRESS-BLACK DRAMA
16-Far:FLORMAR COLOR PALETTE EYE SHADOW 05 Numara
Bunlarla yapılmış birde resim ekleyim bari:)))